.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مازندران تأمين کننده ميوه شب عيد كشور
رئيس سازمان بازرگاني مازندران با اشاره به اينكه كار ذخيره سازي ميوه در مازندران از مهرماه آغاز شده است، بيان داشت: امسال دومين سال متوالي است كه براي تنظيم بازار در كشور با محوريت مازندران انجام مي‌شود ...
مازندران تأمين کننده ميوه شب عيد كشور

رئيس سازمان بازرگاني مازندران از تأمين ميوه شب عيد كشور در 27 استان خبر داد.

عباسعلي وفايي‌نژاد صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در دو سال گذشته به ظرفيت نگهداري و ذخيره سازي ميوه در مازندران اضافه شده است.

وي با تأكيد بر اينكه ميوه‌ها در شرايط مطلوبي نگهداري و ذخيره سازي مي‌شوند، خاطرنشان كرد: پنج استان كشور به طور مستقيم ميوه و مركبات مازندران را خريداري مي‌كند.

رئيس سازمان بازرگاني مازندران از ذخيره سازي 50 هزار تن ميوه خبر داد و يادآور شد: مازندران ظرفيت ذخيره‌سازي 70 هزار تن ميوه را نيز دارد.

وفايي‌نژاد با اعلام اينكه حدود 3 هزار تن ميوه قرار است در مازندران توزيع شود از تأمين بسته‌هاي هفت تا 10 كيلويي پرتغال و سيب در استان خبر داد.

رئيس سازمان بازرگاني مازندران با اشاره به اينكه كار ذخيره سازي ميوه در مازندران از مهرماه آغاز شده است، بيان داشت: امسال دومين سال متوالي است كه براي تنظيم بازار اين كار در كشور با محوريت مازندران انجام مي‌شود.

وفايي‌نژاد از تنظيم بازار در شب عيد به عنوان يكي از سياست‌هاي وزارت بازرگاني برشمرد و افزود: امسال 16 نمايشگاه بهاره در 16 شهرستان با ظرفيت يك هزار و 300 غرفه برپا مي‌شود.

وي ابراز اميدواري كرد در برخي از شهرستان‌ها به دليل استقبال شهروندان دو نمايشگاه بهاره راه‌اندازي شود.

رئيس سازمان بازرگاني مازندران اضافه كرد: پيش‌بيني مي‌شود با راه‌اندازي اين نمايشگاه‌ها قيمت اقلام مورد نياز شب عيد از 10 تا 15 درصد كاهش قيمت برخوردار باشد.

وفايي‌نژاد در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس درباره تبعات افزايش قيمت نان در چند هفته اخير در استان تصريح كرد: در مازندران دو سال قيمت نان نداشتيم و چون براي عوامل و فعالان اين كار سودي نبوده است اين سياست اتخاذ شد.

رئيس سازمان بازرگاني مازندران در پايان گفت: افزايش قيمت نان با افزايش وزن چانه روبه‌رو بوده است./فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 4 اسفند 1388
*امید است با تجارب بدست آمده موفقیت های رقم خورد که توجیه کننده دفاع بیشتر از تولیدات کشاورزی استان در این بخش و تسری به سایر بخش ها باشد0

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.085 seconds.